Oficina CEER
 05-01-2017
CURSO INTERNACIONAL DE ESPECIALISTA EN: “RENDABILIDADE EMPRESARIAL DA RSC/VALORIZAÇÃO DA RESPONSABILIDADE SOCIAL”

Segue nota de prensa en galego e portugués.

No marco das actividades da Cátedra Internacional de RSC da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal, a Fundación CEER e as Universidades do Minho, Porto, Santiago de Compostela, Trás-os-Montes e Alto Douro e Vigo, organizan o Curso Internacional de Especialista en: “A Rendabilidade Empresarial da RSC/E”.

O curso, que será impartido de febreiro a xullo do presente ano, contará con especialistas desta materia das 5 Universidades participantes, así como con directivos de grandes multinacionais e directivos da principais entidades do sector bancario, que exporán cómo desenvolven a RSC nas súas entidades. Así mesmo participaran representantes políticos dos ámbitos da empresa e a industria de Galicia e Portugal.

Detectado o crecente interese e a demanda de coñecemento por parte das empresas pequenas, medianas e grandes, a Fundación CEER e as Universidades da Eurorrexión, promoven e poñen en funcionamento este curso dirixido a empresarios e profesionais interesados en informarse e especializarse nesta materia.

Ademais, a partires do 2017, a entrada en vigor dar normativas europeas fará necesario que moitas empresas a apliquen nas súas estratexias empresariais as metodoloxías, procedementos e procesos de RS, polo que o interese do curso e de máxima actualidade.

Co fin de permitir a compatibilización coa xornada laboral, as clases serán semipresenciais: distribuiranse en clases en liña e clases presenciais nas Universidades organizadoras e impartiranse os fines de semana.

A cultura da Responsabilidade Social nas empresas, institucións o organismos é fundamental hoxe en dia: a sustentabilidade, a educación, a formación e investigación, a transparencia, a xestión responsable dos recursos humanos e o fomento do emprego, o consumo responsable, o respecto ao medioambiente, a igualdade, etc., porque o compromiso social é un tema transversal que nos afecta a todos como sociedade.

O curso abordara a RSC/E dende todos os ámbitos do seu desenvolvemento; a sustentabilidade ambiental das organizacións, a comunicación empresarial e a creación da reputación corporativa, a normativa que deben aplicar as empresas, o deseño e implantación de plans estratéxicos de RS, a xestión operativa da empresa ética dos negocios, a xestión estratéxica da Responsabilidade Social Corporativa/Empresarial e a Internacionalización da RSC/E.

O curso constará dun total de 600 horas e terá un límite de 25 prazas. Podedes realizar a vosa preinscrición e solicitar máis información na dirección: direccion@fceer.org

Achégase tamén folla de preinscrición.

---

Curso Internacional de Especialista em “Valorização da Responsabilidade Social” da Cátedra Internacional de RSC da Eurorregião Galiza-Norte de Portugal - Fundação CEER

No âmbito das atividades da Cátedra Internacional de RSC da Eurorregião Galiza-Norte de Portugal, a Fundação CEER e as Universidades do Minho, Porto, Santiago de Compostela, Trás-os-Montes e Alto Douro e Vigo, organizam o Curso Internacional de Especialista em “Valorização da Responsabilidade Social Corporativa”.

O curso, que decorrerá entre fevereiro e julho do presente ano, contará com especialistas nesta matéria das cinco universidades organizadoras e com executivos de grandes empresas que irão expor as estratégias de desenvolvimento da responsabilidade social nas suas instituições.

Identificado o crescente interesse e a procura de conhecimento por parte das pequenas, médias e grandes empresas, a Fundação CEER e as Universidades da Eurorregião promovem e dinamizam este curso, dirigido a empresários e profissionais interessados em informar-se e especializar-se num domínio de crescente importância, considerando a vantagem mútua da articulação entre empresa e sociedade. Adicionalmente, a entrada em vigor este ano de normativas europeias neste âmbito colocará a necessidade de muitas empresas aplicarem nas suas estratégias empresariais as metodologias, procedimentos e processos de responsabilidade social.

Com o objetivo de permitir compatibilizar a formação com desempenho profissional, o curso terá regime semi-presencial, com aulas on-line e presenciais nas universidades organizadoras, estas ao fim de semana. A cultura da responsabilidade social nas empresas, instituições ou organismos é fundamental hoje em dia, considerando a sustentabilidade, a educação, a formação e investigação, a transparência, a gestão responsável dos recursos humanos e o fomento do emprego, o consumo responsável, o a respeito pelo meio ambiente, a igualdade, etc., porque o compromisso social é uma questão transversal que nos afeta a todos como sociedade.

O curso abordará por isso a responsabilidade social das empresas desde todos os âmbitos do seu desenvolvimento, designadamente os que se ligam com sustentabilidade ambiental, comunicação empresarial e criação da reputação corporativa, as novas normativas, o desenho e implantação de planos estratégicos e responsabilidade social, a gestão operativa da ética dos negócios, a gestão estratégica da responsabilidade social corporativa/empresarial e sua Internacionalização.

O curso terá um total de 600 horas e um limite de 25 vagas. Para fazer a pré-inscrição ou para pedidos de informação adicional, contactar: direccion@fceer.org. Em anexo segue o formulário de pré-inscrição.

Archivos asociados a esta noticia:
application/vnd.openxmlformats-o: Formulario de preinscrición en galego
application/vnd.openxmlformats-o: Formulario de Pré-inscrição em portugués
application/pdf: Cartaz